.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری دهمین دیدار مردمی استاندار با مردم بابل

استاندار مازندران گفت: شهرستان بابل 17 درصد جمعيت استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز از بابل:سيد علي اكبر طاهايي در سخنان پيش از خطبه امروز نماز جمعه بابل، با اشاره به اينكه شهرستان بابل 17 درصد جمعيت استان را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: در سفر سوم رياست جمهوري مصوبات خوبي براي شهرستان بابل در نظر گرفته شده است كه اتصال بابل به راه آهن سراسري از جمله اين مصوبات است.

فلسفه برگزاري ملاقات‌هاي عمومي استاندار مازندران به اتفاق معاونان و مديران استاني زمينه فرصت‌سازي در سطح شهرستان‌ها است.

طاهايي با بیان اينكه در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل صنعت نانو تنظيم شده است، افزود، اگر دشمنان از اين امر واقف بودند ما را از صنعت نانو محروم مي‌كردند.

استاندارمازندران تصریح کرد:مازندران داراي منابع و ثروت‌هاي طبيعي است ولي در زيرساخت‌ها دچار مشكل بوده است و در گذشته اين ديدگاه كه به دليل دارا بودن مواهب طبيعي نياز به خدمات صنعتي نيست از نظر صنعت دچار فقر صنعتي هستيم.

طاهايي بااشاره به اینکه:40 هزار پروژه مسكن مهر در مازندران احداث مي‌شود، افزود:از مهم‌ترين عملكرد دولت در امر اقتصاد هدفمندكردن يارانه‌ها در بخش انرژي است به طوري كه در حال حاضر با پرداخت وام چهار درصدي 40 هزار واحد مسكوني در استان مازندران در دست احداث است.

استاندارمازندران بیان داشت: از ويژگي‌هاي مهم و منحصر به فرد رياست جمهوري بررسي مسائل استان در قالب سفرهاي استاني است چيزي كه به جرأت مي‌توان در زمان رياست جمهوري قبلي نبوده است.

طاهایی، ولايت فقيه را چراغ هدايت همه كارگزاران برشمرد و افزود: همه كارگزاران با پيروي از ولايت فقيه موظف هستند در مسير عدالت حركت كنند.

استاندارمازندران درپایان: از همراهي مردم استان در ساعات اوليه اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها تقدير كرد و بیان داشت: با همراهي مردم استان اين طرح به شكل منظم در سطح استان در حال اجراست و تاكنون مشكلي در اين زمينه نداشته‌ايم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامیان ولایت 3 دي 1389
احسنت به این تلاش و کوشش، اما خواهشا برای خدا هم که شده به آن مصوباتی که خیلی موارد خودتان در جلسه هستید و گوش هم می دهید نظارت کنید چون .....:::: استاندار مازندران و مسولین ادارات کل استان و نمایندگان مجلس بابل و مسولین شهرستان بابل در ۸ محرم امسال به لاله آباد و شهر زرگر محله و روستای امین آباد و کروکلا آمده اند و مشکلات منطقه را گوش داده اند و خیلی چیزها هم گفته اند و قول ها داده اند و البته چند روز قبلش هم بعضی مسولان کل استان و مسولان شهرستان و نماینده نمایندگان مجلس در روستای تلی کران حاضر بودند و قول ها داده اند و البته من در همه این جلسات حاضر بودم و به دقت می نگریستم و می گریستم ... به امید آن روز که ۵۰ در صد حرفها را جدی گوش داده باشند و ۲۵ در صد آنها قول جدی داده باشند و فقط ۱۰ در صد را عملی بکنند البته هنوز منتظر عملشان و یا عکس العمشان هستیم ...اما خدا نکنه که .....چرا که خدا خودش می دونه ... 9371466617 0آماده دفاع از مردم فهیم لاله آباد هست
نا شناس 3 دي 1389
احسنت به اینتلاش و کوششت اما خواهشا برای خدا هم که شده به آن مصوباتی که خیلی موارد خودتان در جلسه هستید و گوش هم می دهید نظارت کنید چون .....::::
استاندار مازندران و مسولین ادارات کل استان و نمایندگان مجلس بابل و مسولین شهرستان بابل در ۸ محرم امسال به لاله آباد و شهر زرگر محله و روستای امین آباد و کروکلا آمده اند و مشکلات منطقه را گوش داده اند و خیلی چیزها هم گفته اند و قول ها داده اند و البته چند روز قبلش هم بعضی مسولان کل استان و مسولان شهرستان و نماینده نمایندگان مجلس در روستای تلی کران حاضر بودند و قول ها داده اند و البته من در همه این جلسات حاضر بودم و به دقت می نگریستم و می گریستم ... به امید آن روز که ۵۰ در صد حرفها را جدی گوش داده باشند و ۲۵ در صد آنها قول جدی داده باشند و فقط ۱۰ در صد را عملی بکنند البته هنوز منتظر عملشان و یا عکس العمشان هستیم ...اما خدا نکنه که .....چرا که خدا خودش می دونه ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.